Monday, July 19, 2004

Link Pedas??

Tadi aku merayau-rayau dlm blog Tok Rimau (asyik2 tok rimau jer yg aku highlight), jumpa satu link kat blog tu yg menghala ke HAKIKAT YANG PAHIT SEORANG BLOGGER di Nitro Weblog.. Tok Rimau kata (tok rimau lagi) kandungan link tu pedas.. so aku try baca dan terasa gak sikit2 kepedasannya.. sinis betul tulisan ciping@nitro tuu.. baru aku tau byk lagi selok-belok blog yg aku tak buat lagi (ada yg aku dah buat dah).. ada yg aku setuju dan juga tak setuju.. tp sekurang2nya aku dah tau salah satu cara nak promote blog ialah dgn promote kat tag-board blog org lain.. :o)

1 Comments:

Blogger Tok Rimau said...

Terimakasih kerana menyeru nama saya. Sistem referer yang saya lekat pd sebelah kanan blog saya mengesan bahawa web tuan membawa masuk mata ke weblog saya. Sistem itu kemudian mempromosi weblog tuan dalam weblog saya. Tidak rugi menyebut nama saya.

2:37 PM  

Post a Comment

<< Home