Thursday, June 24, 2004

Renew Roadtax

Kalau kita nak renew roadtax dgn baki 6 bulan lagi kat insurans tu, kita kena bawak polisi insurans tu sekali.. cover note dah tak laku dah time tuu.. aku pun baru tau tadi bila kerani kaunter pos tu bagitau masa aku nak renew roadtax pagi tadi.. ishh.. lepas tunggu giliran kat 20 minit, ayat tu jer yg aku dapat.. dah laa polisi insurans keta aku tertinggal kat kampung.. mintak adik aku poskan.. koman2 rabu depan baru sampai.. road tax plak mati sabtu nih.. maknanya tak bergerak la keta aku weekend nih.. then kalu aku nak renew next week, maybe kena denda dlm rm20 sbb lambat renew.. alahai roadtax alahai insurans..

Moral of Story:
Renew roadtax setahun terus..
Jgn tinggal polisi insuran kat kg..
Rajin2 tanya org yg ada pengalaman kalu kita takdak pengalaman..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home