Wednesday, June 30, 2004

Return of The Tagboard

Aku tukar doneeh shoutbox dgn tag-board aku yg asal.. masa mula2 ada blogspot dulu aku mmg dah guna tag-board tp aku tukar ke doneeh sbb tag-board time tu ada polisi baru iaitu pop-up iklan window install on demand utk free service dia.. td aku check forum dia and found that Greg (tag-board owner) dah buat something on this issue sbb ada byk complaint about it.. ( tag-board user may check tagboard forum mengenai isu ni).. so, sementara ni aku stick dgn tag-board dulu..

Tok rimau suggest guna doodleboard.. aku dah check tp nampak macam tak compatible dgn semua browser.. masa aku check kat blog tok rimau td, doodleboard tak boleh preview kalau guna mozilla firefox browser.. kalu guna IE, ok.. doodleboard tu best gak sbb bleh submit picture.. terima kasih kpd tok rimau atas cadangan bernas beliau walaupun cadangan beliau terpaksa aku tolak atas sebab2 teknikal.. (aku tulih byk2 nama tok rimau, kalau ada org search tok rimau, kalu nasib baik, link blog aku pun bleh kuar sekali >:D )..

skang aku duk tgk2 prestasi chatterbox flooble yg rzmie guna.. kalu ok maybe aku tukar tagboard lagi..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home