Wednesday, March 16, 2005

malam ni kita kerja overtime..!

keje dlm bidang ICT mmg tak leh lari dari kemungkinan kena keje dari malam sampai subuh.. malah dari zaman study lg kebanyakan student ICT dah mula berlatih buat keje/assignment/project major sampai subuh..

aku kat site kat Jln Raja Chulan lg skang ni walaupun jam dah pukul 6.00am.. dari jam 10.30pm semalam lg aku dah lepak kat sini.. walaupun aktiviti maintenance kali ni ialah patching ivr & tak melibatkan scp aku, tp aku kena standby gak.. dan aktiviti yg sepatutnya berakhir kul 3am dah terlajak2 sampai kul 6am and system still not normalize.. dah revert back pun still ada problem.. haiya.. aku dah mengantuk betul dah ni.. kena tidur jugak pagi ni sbb petang karang kena drive pegi KLIA amik aunty dan anjang.. huh.. bila la nak system nak recover balik..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home