Thursday, February 17, 2005

unplanned spending

aku failed lg dlm control big spending esp yg unplanned.. lepas repair radiator keta aku smlm, aku singgah window shopping kat kedai accesories keta.. natijahnya, aku beli cd/mp3/receiver player which cost me rm450.. bukan tu jer, aku angkut sekali dgn speaker belakang which cost me another rm200.. itu la akibatnya kalu pegi window shopping dgn otak tension & perut lapar.. dah la skang tgh bulan.. ada lg 10 hari sblm gaji bulan ni masuk.. nasib baik bulan Feb cuma ada 28 hari..

actually aku mmg plan nak cari player baru utk keta aku sbb player yg previously dah rosak teruk.. kaset dah tak bleh play sejak bulan August tahun lepas.. radio plak dah meragam lepas raya posa last year.. skejap volume kuat skejap slow.. and speaker blakang tu mmg dah rosak sejak aku pakai keta ni tahun 2003.. tp aku tak budget langsung utk spend sampai rm650 utk system audio keta aku.. budget dlm less than rm400 je.. dah la kena rm170 utk repair radiator tuu.. abis lari budget bulan nih.. suppose aku guna duit tu utk replace timing belt keta aku yg dah melebihi 2 years old.. takde saving la nampak gaya bulan ni.. tp atleast nampak jugak (dan juga bleh dengar) apa benda yg aku spend.. :o)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home