Tuesday, January 18, 2005

Department Baru

last friday ada staf meeting.. antara agenda ialah structure reorganize.. aku ditransfer ke department RnD.. and kena stay kat opis Tech Park lg.. aku pun tatau jobscope Rnd ni lg..

last saturday aku pi tgk wayang kat JJ bukit raja dgn chik yun.. ganti janji yg dicancelkn last 2 week.. tgk cerita "Gangster".. aku bg 2 stgh star out of 5 star.. jln citer kureng skit tp nasib baik byk adegan lumba haram.. tak la boring sgt.. pastu on way nak hantar chik yun ke rumah ibu kat Pandamaran, singgah umah opismate dia, kak nor, yg buat jamuan warming house kat jln kebun.. kul 6 baru sampai rumah ibu..

last sunday plak tlg mak kecik aku pindah umah dari shah alam ke merlimau.. pastu gi umah mentua akak aku kat gementah..

semalam sorang lg member baik aku kat kg meninggal dunia akibat accident.. moto dia kena langgar dgn lori.. rumah dia kat blok belakang umah mak aku jer.. satu2nya member yg sebaya dgn aku kat tmn perumahan tuu.. campur arwah, dah 2 org dah member baik aku meninggal dunia..
Al-fatihah utk Norsyam B Abd Rahman..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home