Friday, December 17, 2004

Pindah lagi..

aku pindah rumah lagi.. kali ke-3 dah rasanya.. kali pertama masa bulan Jun 2002 masa mula2 sampai KL, aku pindah ke rumah sewa kawan sekolah aku kat Serdang.. kali kedua masa bulan Nov 2003 aku pindah ke rumah coursemate aku kat Puchong Prima.. kali ke-3 ni pulak aku pindah ke umah akak aku kat USJ16.. bezanya kali ni aku tak perlu menyewa dah, bleh duduk free & makan free.. nampak gaya makin byk aku bleh jimat, makin cepat aku bleh capai planning2 aku..

dlm aku duk berkemas nak pindah hari tuu, baru aku perasan byk gak rupanya barang2 aku dah kumpul.. jenuh gak nak mengangkut barang2 tu.. tp at least nampak la jugak kemana serba sedikit gaji aku dibelanja.. dan plg penting senang gak utk akak aku sbb dia tak yah beli byk barang2 dah sbb dia pun baru kahwin & pindah ke umah dia tuu.. untung akak aku ada adik mcm aku... korang ada adik mcm aku?? ;o)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home