Monday, January 24, 2005

apakejadah punya pemandu

kalu korang drive dan terperasan sebuah kereta proton waja warna hijau metalik plet WHV3102, berhati2 sbb pemandu dia (tak silap aku pemuda cina dlm umur 30an) bawak kereta macam sial.. aku marah betul kat driver keta tu sbb waktu aku drive ke opis pagi td, brapa kali kereta ni himpit aku & kereta2 lain secara melulu.. agaknya dia dah terlewat pi kerja atau mabuk smlm tak hilang lagi atau tgh bawak kereta curi atau tgh khayal dadah.. bawak kereta mcm org gila atau mcm tak penah bawak kereta.. takde skil langsung time nak keluar dari simpang dan nak memotong/menghimpit.. bukannya tak tau jalan kat KL ni selalu sesak.. bawak macam sial pun tp last2 tersangkut jugak kat traffic jammed kat belakang kereta aku.. jauhkan jarak korang dari pemandu2 sial macam ni.. kalu aku bawak lori besar, mmg aku langgar jer driver cam nih..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home